seriöst :O

kom typ nyss in :O ja vet tidigt.. asso mamma o pappa skulle sova -.- o då skulle vi in :S asso isabelle slaggar hos mig inatt :) men seriöst liksom gå in så här tidigt när de är lördag o de e lov asso shiiiet :S men iaf dennis o simon kom typ hem t mig kl 20.30 lr nått , o jag o isabelle hade skit kul innan dom kom , min kungliga dans o när jag sjöng med volymtången x) o isabelle stod o togkort me webcameran :P o när dennis o simon kom gick vi typ när o skulle kolla på film.. men de gjorde vi inte, orka de liksom , när man kan va ute ;)så vi gick ut o hämtade linus :) sen gick vi tbx hem t mig för då ville vi kolla på film "bratz" :) den e kung, så när vi tslut kom hem , så fick vi inte kolla på film :Odå gick vi ut igen ;P gick t ip , satt på en läktare o pratade lite :) o efter ett så ringer mamma o säger att jag o isabelle måste hem , ja ni vet för dom ska sova :S fyfan cpe föräldrar seriöst! o då gick vi hem o pojkarna också :/ nu sitter båda vid datan o typ lyssnar på musik, o snart blire nog att kolla på film :)
 
Isabelle o Johanna


Kommentarer
Postat av: diiinisabelle

pusspårumpanälskling



andrabästadagen :)

2009-10-24 @ 23:08:02
Postat av: Malin<3 S

O.o Förstog det mesta iaf:P ;)

<33

2009-10-26 @ 16:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0