Mår skit..

De blir nog inte skolan imorgon heller, jag mår verkligen inte bra :/
Isabelle du klarar dig väl en dag t utan mig, annars kan du alltid ringa ;)<3

Och jag saknar min Ida som faaan, va skulle jag har gjort utan dig Ida,
jag är inget utan dig, vi har vart allra bästa vänner i 11 år! och de vill jag
fortsätta va, för jag älskar dig mest, vi har alltid kul ihop - vi kan fan alla
tåg tider t blge och hem t insjön för alla tåg vi har åkt, vårt hem kupolen
åkte dit varenda dag o fick nya vänner t.o.m vakten känner igen oss :P
Ida gör aldrig nåt så här mkt me nån annan än dig, har alltid roligast
med dig:) jag är ingen utan dig..Ida alltid när du är i insjön lr
när jag ärhos dig så är det du som gör min dag..
jag älskar dig mest Ida Yüksel.

You´re my sunshine Ida Yüksel!
Bilden från sommaren 09.

Kommentarer
Postat av: Anonym

äääälskar dig mest bästavän

2009-10-15 @ 21:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0