dombäääääästa!

äter "negerbollar" med isabelle nere i roberts rum o lyssnar på musik,
o har skit kuuuuuuul :D:D:D:Dhahah när vi åt pizza på stegen idag, vi åt aldrig på grillen
för de va stängt -.- så vi drog t stegen o åt , o då.. hahahhahaha hade så jävla kul, alla
trodde typ vi va cpestörda , för jag satt o sjöng "lady o luffsen" (högt) o då kolla alla på
mig ;P o så vart jag bara såhär rapnödig , så jag rapade i isabelle ansikte typ 5 gånger lr nåt :)
o de va riktigt roligt hahahhaha isabelle pusspådig <3 sen kom dennis,linus,simon o nåra t
o dennis o simon satt sig vid de bordet vi satt, dennis börja typ ta kebab från våran pizza ;O
så börja typ vi prata me simon han såg typ ut som dennis :O oh jag äääääääääääääälskar
hans byxor!<33333när vi hdae ätit klart så drog vi t villan o kolla på film typ "shot em up" lr nåt
o typ alla låg på varandra :) myyyyyyyyysigt ;) sen efter ett tag skulle isabelle hem, men jag tvinga henne att sova hos mig!:D då åkte vi hem t henne o hämta lite grejjor :P sen cykla vi tbx t villan o då hade dom satt på ett spel som JAG ägde påå o de va ett pangpang spel :) efter ett tag bytte dom spel t halo 3 typ o vet ni jag är kuuuuuuuuuung på de också :Dså ägde ut alla på de :) jag o linus va ett team o vi pwnade alla:D o isabelle, dennis o simon va ett team o dom söööööööööööööööööög för jag o linus äe ju bättre än dom :)
o plötsligt kom linus pappa in o då skulle min  teammate heeeeem :(:(:(så då sluta vi typ o spela efter ett tag o typ drog ut o röjjde lite i insjön :Phahahlr kanske inte vi gick t en lekplats typ 10 meter från villan x) satt o pratade där typ i en halvtimme lr nåt :) sen ville tööööööööööönt isabelle hem frö hon va tröööööött -.-'
o då cykla vi hem , o nu sitter vi ju här nere o leker med en morot ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0