dåååålig uppdatering..Höstlov

dålig uppdatering -.-
NUÄRELOOOOV!:)
hade typ ett jävla läxförhör idag o ett prov ;O , o de gick inte
så bra ;Pmen skit i de :) slutade typ 14.45 , o då gick jag o isabelle o malin ner t ica,
o jag köpte en marabou ;) sen träffa vi linnea o malin s på vägen hem o då
följde vi dom t hjultorget där skulle dom möta linneas kille :P där träffa ja
jennifer o rebecca, sen drog jag hem o nu sitter jag vid datan o pratar me isabelle
, vi ska äta pizza med dennis,linus o leo tror ja x)o mamma o pappa har åkt
t sthlm för dom ska åka båt där ifrån t åland , så inga föräldrar hemma :)
pusspåde, hero är heller inte hemma :(:(:(:(:'( <3


Hero min kille!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0