20:27

vakna i soffan idag ungefär kl 11.10 , faktiskt jävligt tidigt för jag gick o la mig typ
kl 2 lr 3 o vaknar typ vid 11 tiden, brukar fan sova t 1-2 :S men jaja fett seg dag
idag , mamma,pappa o robert va på cross tävling i skjutskär, o robert vann hela skiten
han kom hem med en skit stor bokal lr hur de stavas och pengar ,de e min bror de ;)
o jennifer kom hem typ 20 min efter ja vaknat , o jag låg o åt taco chips i soffan ;)
jennifer skulle städa som vanligt ;P o jag låg i soffan med chips o kolla på cribs
hela dan :Priktigt soft.. Men imrn äre skolan igen , ännu en t vecka i skolan :(men nästa vecka äre
ju höstlov o min älskling ida kommer hit!:D sakna henne som fan <3 sitter vid datan o kollar massa
saker nu , ska typ sova snart :P orkar fan inte va uppe längre skiiiiiit trött -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0