16:42

Skolan va ganska rolig idag, speciellt på idrotten ;) haha , då spelade
vi innebandy, så vare typ nåra minuter kvar t lektionen sluta , så sista
målet skulle vinna, hahaha och då gjorde Isabelle sista målet, hahah 
Isabelle vart skit stolt, hon äe en tönt puss Isabelle älskar dig;) 
o våran vikare äger!:)Nu gör jag typ ingenting typ sitter vid datan bara, har tråkigt faktiskt,
skit väder regnar liksom då kan man ju inte va ute :S så då måste man ju va inne o bara mysa  ;)
dagens outfit :

T-shirt - Gina tricot
skärp - Gina tricot
tights - cubus 


Kommentarer
Postat av: johanna är bäst efter isabelle ! :D

2009-10-16 @ 17:16:44
Postat av: johanna är bäst efter isabelle :)

vadå tönt ;)

jag är ju född bäst , så jag kan inte råför att jag gjorde det avgörande målet haha :D:D



puss älskar dig också <3

2009-10-16 @ 17:17:50
Postat av: vendela

ellerh ur det var fett kul på idrotten idag <3

2009-10-16 @ 17:19:14
Postat av: ida forsberg♥

svar:

nej de är inte jag, och du kan kolla upp vem de är genom att kolla igenom svaren på frågestunde jag hade nyss :)

2009-10-16 @ 17:56:19
URL: http://iiidaforsberg.blogg.se/
Postat av: malin <3

jorå idrotten ägde älskar er allihop . ä så stolt över isaelle <3 ses <3

2009-10-16 @ 18:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0