111009

Skulle va med Isabelle idag , så hon kom hem till mig(-:
satt lite vid datan för jag skulle visa henne en bra låt.
sen skulle vi cykla till hjultorget, men de regnade så
då gjorde vi inte de.. Så vi satt oss vi datan igen ,
o isabelle ville spela typ nå spel på min mobil ,
hon trodde hon va bättre än mig på de,
 men jag äger henne! ;-) och sen kolla vi på
film " 17 again " ja hade sett den innan men
Isabelle hade inte sett den :-P haha, mamma sa
att vi skulle gå ut me Hero , men jag orkade inte först
o då dampade mamma ;-P så då gick vi ut me han -.-
inte speciellt långt då men gick ut iaf :-)och när vi kom
in kolla vi lite på tv, o de är typ allt vi har gjort :-)

PUSS J.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0